Оскільки корейська Optima PHEV ще не доросла до повністю електричного автомобіля, під капотом гібрида стоїть бензинова 2-літрова четвірка на 150 к.с. та 200 Нм крутного моменту та 66-сильний електромотор. Завдяки ідеально м҆ якому перемиканню між режимами роботи двигунів, седан прискорюється з 0 до 100 км/год всього за 9,4 секунди. Втім, на рестайлінгову Optima може встановлюватись 1,6-літровий турбодизельний агрегат на 132 к.с. З цим мотором, седан може проїхати 100 км шляху використавши всього 5 літрів палива. Орієнтовна вартість дизельної версії Optima складає 25 тисяч євро. Більш ексклюзивні бензинові модифікації на 180 та 240 к.с. менш популярні, адже коштують від 30 тисяч євро. Потужні версії Optima GT Sportswagon додатково оснащені світлодіодною оптикою, шкіряним салоном та автоматичною коробкою перемикання швидкостей. Модифікований передній бампер та 19-дюймові легкосплавні диски видають топові версії Optima GT Line.
В салоні оновленої Optima 2019 модельного року використані якісні матеріали та нові кольори. Центральне торпедо освітлено по периметру як на моделях більш високого рівня, також вражає шкіряна оббивка сидінь та контрастні кольори салону. На всіх моделях Kia Optima facelift є 8-дюймовий сенсорний екран, який є інформаційно-розважальним центром з підтримкою Apple CarPlay та Android Auto. За стеріозвук в автомобілі відповідає посилювач марки Harmon/Kardon.
Після рестайлінгу, Optima отримала широкий перелік додаткового обладнання з безпеки та функцій розваг. Налаштування систем керування автомобіля та його поведінки перемикається між режимами Eco, Comfort, Sport і Smart. Наступне покоління моделі очікується через два роки, а поки що Kia Optima готова позмагатися за споживача з європейськими брендами в D-класі…